Fritidspuljen

Greve Kommune ønsker med Fritidspuljen at støtte og udvikle fritidsområdet i Greve.

Der kan søges støtte til 3 indsatsområder:

  1. Fremme af deltagelsen i fritidslivet for udsatte grupper, herunder borgere med handicap.Tilskud til handicapaktiviteter som ikke er idræt
  2. Materialer til fritidsaktiviteter
  3. Særlige udviklingstiltag vedr. fritidsområdet

Kriterierne for de forskellige indsatsområder er beskrevet i retningslinjerne, klik HER

Hvem kan ansøge: Godkendte folkeoplysende foreninger samt borgere, som ikke er medlem af en forening. Ansøgere skal være hjemmehørende i Greve Kommune for kunne søge Fritidspuljen.

Du kan ansøge Fritidspuljen i nedenstående digitale ansøgningsskema.

VIGTIGT: Der åbnes for ansøgninger fra den 15 september og deadline for ansøgninger til Fritidspuljen den 1 november 2018

Bevillinger udbetales i februar måned til foreningerne.

Skriv navnet på Forening / Institution. Hvis du ikke repræsentere en forening eller institution, skriv dit eget navn.
Skal udfyldes, hvis du repræsenterer en forening/ institution.
Hvis der ansøges fra en forening/institution, skal der indsendes af et bestyrelsesmedlem eller medlem af ledelsen, således at bestyrelsen/ledelsen er orienteret og indforstået med ansøgningen.
Når du har sendt ansøgningen til os, sender vi en kvitteringsmail til den e-mailadresse du angiver her.
Det er telefonnummeret til den ansvarlige for ansøgningen der skal angives her
Det skal skrive beløbet inkl. moms.
Skriv en kort projektbeskrivelse med et budgetoversigt. Hvis du har flere ansøgninger, skal du udfylde én ansøgning pr. projekt.
Der må forventes egenfinansiering til de fleste projekter der ansøges via Fritiidspuljen
Skriv kort hvilke andre puljer eller fonde der søgt og evt. bevilget. Hvis der ikke er ansøgt andre steder, skriv blot "Nej"
Sidst opdateret: 03. september 2018